Minden, amit érdemes tudnod a ránk vonatkozó szabályokról cégként és magánszemélyként.
2025. 01. 17.
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság és a kormányhivatalok egész évben őrködnek a jogszabályok betartása felett.
2025. 01. 15.
A díj széles körű ismertséget hoz a nyerteseknek, és tanúsítja, hogy a kitüntetettek a termékbiztonság éllovasai.
2025. 01. 14.
Mik azok a békéltető testületek? Hol érhetőek el és miben tudnak segítséget nyújtani? Békéltető testületi kisokos mindenkinek.
2025. 01. 13.
Mit tehetünk járattörlés, vagy késés esetén? Hova forduljunk, ha elveszik a poggyászunk, vagy a légitársaság nem hajlandó kártalanítást fizetni? Tippek, tanácsok, információk repülővel utazóknak.
2025. 01. 10.
Hogyan szűrhetjük ki a csaló webáruházakat. Mit tehetünk, ha nem tetszik a rendelt termék, és hova fordulhatok, ha nem jutunk dűlőre a vállalkozással?
2025. 01. 09.
A nemzeti hatóságok nagyobb hatáskörrel rendelkeznek a nem biztonságos termékek elleni fellépésre.
2025. 01. 08.
A kormányhivatalok 39 témavizsgálaton belül mindösszesen 50 témakörben folytatják le ellenőrzéseiket.
2025. 01. 07.
Szalmonella jelenléte került kimutatásra egy Szlovéniából Magyarországra érkezett lisztben.
2025. 01. 01.
2025. január 1-jén megkezdte működését a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság.
2024. 12. 18.
A karácsony közeledtével egyre többen vágnak bele a karácsonyi ajándékok beszerzésébe és otthonuk feldíszítésébe.
2024. 12. 17.
Már az ország összes vármegyéjében található Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola.
2024. 12. 03.
Sajtótájékoztató a fogyasztóvédelmi hatóság 2025. évi ellenőrzési terveiről, valamint a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) létrehozásáról.
2024. 12. 02.
Az NGM november 27-én a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren adott tájékoztatást a légiutas jogokról.
2024. 12. 02.
Számos vállalkozás hirdette „hatalmas akcióit”, „kivételes árleszállításait”, „óriási kedvezményeit”. Kellő tudatossággal elkerülhető a felesleges bosszúság?
2024. 12. 01.
Nagy változások jöhetnek az ügyfélszolgálatoknál: a fogyasztói panaszok hatékonyabb kezelése a cél.
2024. 11. 26.
A Temunak egy hónap áll rendelkezésére, hogy reagáljon.
© 2025 - Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság
Felhasználási feltételek Akadálymentességi nyilatkozat