Minden, amit érdemes tudnod a ránk vonatkozó szabályokról cégként és magánszemélyként.
Minden, amit érdemes tudni fogyasztóként és vállalkozásként az online kereskedelem területén.
Az alkalmi piaci és utcai árusoktól való vásárlást nem tanácsoljuk alacsony áraik ellenére sem.
Szavatosság, kötelező és önkéntes jótállás, hibás teljesítés, javítás, csere, elállás: minden, amiről egy tudatos fogyasztónak tudnia kell.
Bizonyos termékek árának változatlanságával vagy akár emelkedésével párhuzamosan a termékek mennyisége csökken.
Repülős utazás előtt legfontosabb a felkészültség és a tájékozódás.
Gyakran a megvásárolt termékre semmi szüksége nincs a résztvevőknek. Éppen ezért is fontos tisztában lenni az indokolás nélküli elállási joggal.
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság egyik kiemelt célja a fogyasztók anyagi érdekeinek védelme.
A közszolgáltatások ellenőrzése a fogyasztóvédelmi tevékenység egyik kiemelt területe.
Mi minősül biztonságos terméknek, mire kell figyelnünk fogyasztóként, mi a piacfelügyeleti hatóságok feladata?
Az NKFH-ra és a szakmai irányítása alá tartozó kormányhivatalokra vonatkozó anyagi és eljárási jogszabályok listája.
A reklámok olyan eladásösztönző eszközök, amelyek nemcsak befolyásolhatják, de meg is határozhatják a fogyasztók ügyleti döntéseit.
A fogyasztóvédelmi hatóságnak a tisztességtelen kereskedelmi kommunikáció ellenőrzése kapcsán kiemelt szerepe van.
A használó a naptári év pontosan meghatározott hetében vagy heteiben veheti igénybe a szállást.
A legfontosabb szabályok az árfeltüntetésről és az akciókról, valamint a visszaváltási díjjal kapcsolatos tudnivalókról.
Csak akkor válik az ÁSZF a szerződés részévé, ha alkalmazója lehetővé tette, hogy a másik fél annak tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerje, és ha azt a másik fél elfogadta.
© 2025 - Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság
Felhasználási feltételek Akadálymentességi nyilatkozat